Home
 ForumForum   FAQFAQ   SearchSearch   ScaleScale
   Log inLog in   RegisterRegister 
RADAR kontrole
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.     |##| -> |=|     Forum Index -> Ostalo
View previous topic :: View next topic  
Author Message
margerita



Status: Offline
Joined: 09 Oct 2005
Posts: 40
Location: Velenje

PostPosted: 09. Jul 2006 19:42    Post subject: Reply with quote

hitri vozniki mislijo, da so dobri vozniki, tako misli tudi neka
voznica, ki se hvali, da pride iz Velenja v Ljubljano v 35 minutah.
Kaj pravite na to?
Back to top
AVANTI



Status: Offline
Joined: 17 Feb 2006
Posts: 174
Location: Kočevje

PostPosted: 09. Jul 2006 19:48    Post subject: Hitrost Reply with quote

Saj ji gre .....do sedaj,ker so se pametni vozniki uspeli in znali pravočasno umakniti "idiotu",...žal včasih pride malo manj spreten voznik nasproti ....žal zanjga... tako mislim
_________________
GREMO NAPREJ...
Back to top
jagodka85



Status: Offline
Joined: 07 Mar 2006
Posts: 23
Location: kranj-stražišče<---->on the cloud no. 7 :)

PostPosted: 09. Jul 2006 21:45    Post subject: Re: ... Reply with quote

cvarak wrote:

radar se je danes popoldne nahajal na koncu gorenjske avtoceste v smeri radovljica. Laughing Laughing Laughing Laughing


hmm... tle je itak več al mn usak dan... sploh, če je lepo vreme Smile

drgač pa... mi vozniki bi mogl najprej v svoji glavi poštimat določene zadeve... zavedat bi se mogl naših sposobnosti (vozniških sevede)... pol bi pa lh drugim pametval... tko pač je

kar se pa postavlenih radarjev tiče... pravjo, da je v mednem... pa v kranju na delavskem mostu nj bi bil, sam ga v tisti škatli ni... no ja, al pa mene enostavno ne registrirajo, ker nikol ne grem samo 70 km/h, razn če je dren..

u glavnem sj veste kk pravjo.... najprej pred svojim pragom pomest, potem pa drugje Smile
jz se tega načela držim, upam da se ga boste vi tud Smile
pa bodte previdni na cesti... jz se nism zavedala previdnosti, dokler nism mela nesreče... čeprou ni bla moja krivda, ampak useen... treba bit previdn... če vozš po omejitvah, te tud radar ne bo ulovil Smile
_________________
Spoštujte ljudi okoli sebe, saj nikoli ne veste, kdaj boste potrebovali njihovo pomoč.
Back to top
cvarak



Status: Offline
Joined: 08 Jun 2004
Posts: 108
Location: Jesenice

PostPosted: 09. Jul 2006 21:50    Post subject: ... Reply with quote

vrjetno misliš, da sem mislil avtocesto na vašem koncu.....
eeeeeeee wrong nisem... Laughing Laughing Laughing
tudi mi smo na gorenjskem in imamo svoj del avtoceste.... Laughing Laughing
zato sem mislil našo avtocesto.... Laughing Laughing Laughing Wink
Back to top
izy



Status: Offline
Joined: 02 Jun 2004
Posts: 28

PostPosted: 09. Jul 2006 22:29    Post subject: Re: Hitrost Reply with quote

P.S. DARS izvaja rekonstrukcije v času sezone,ker je tržno gospodarstvo in javni razpisi niso dovolj dodelani in se s tem postopki izbire dobavitelja zavlečejo(pritožbe..... in korupcije žal...) enkrat pa mora začeti obnavljati,če neobnavljajo je nevarnost še večja....[/quote]

seveda. pol pa treba še izbrat majcenejšega izvajalca, da se čez 2 leti spet popravlja.
(ta del avtoceste je res že zelo "star")
Back to top
jagodka85



Status: Offline
Joined: 07 Mar 2006
Posts: 23
Location: kranj-stražišče<---->on the cloud no. 7 :)

PostPosted: 10. Jul 2006 08:01    Post subject: Re: ... Reply with quote

cvarak wrote:
vrjetno misliš, da sem mislil avtocesto na vašem koncu.....
eeeeeeee wrong nisem... Laughing Laughing Laughing
tudi mi smo na gorenjskem in imamo svoj del avtoceste.... Laughing Laughing
zato sem mislil našo avtocesto.... Laughing Laughing Laughing Wink


hehe, sj tud tm so dostkrat Very Happy saj kadar se jz tm pelem, so zmer tm Zmeden sm jih že kr mal naveličana... ampak dobr, da mene ne ustavjo Laughing
_________________
Spoštujte ljudi okoli sebe, saj nikoli ne veste, kdaj boste potrebovali njihovo pomoč.
Back to top
Roti



Status: Offline
Joined: 25 Apr 2003
Posts: 96
Location: Ljubljana

PostPosted: 10. Jul 2006 15:13    Post subject: :-) Reply with quote

Tiste s težko nogo bi znalo tole zanimat. Wink Sicer kr nekaj dinarčkov stane, se pa zna dolgoročno dobro obrestovati. Very Happy Sploh pri večjih hitrostih je povrnjeno že po enem uspešnem opozorilu pred radarsko kontrolo.

http://www.radarbusters.com/products/beltronics/rx65.asp
http://www.radarbusters.com/products/beltronics/995.asp

Razlika med X, K, Ka, Ku band
· X-band 10.525 GHz ± 25 MHz
· K-band 24.150 GHz ± 100 MHz
· Ka-band 34.700 GHz ± 1300 MHz
· Ku-band 13.400 GHz ± 25 MHz
· Laser 904nm, 33 MHz bandwidth


http://www.radarbusters.com/products/blinder/default.asp

http://radarjammers.tv/scorpion_ka.htm

Te naprave so sicer rahlo prepovedane po 24. člen ZVCP-1, vendar pa če jih policaj ne vidi, to pač ne boli Wink
Back to top
letanca



Status: Offline
Joined: 28 Sep 2001
Posts: 183

PostPosted: 11. Jul 2006 06:26    Post subject: Reply with quote

VolkD wrote:
letanca, 118 si prečitaj in mi ratolmači, kako je na razdalji, na kateri lahko opazimo znak, mogoče zavreti s 130 km/h do hitrosti 80 km/h, brez, da bi močno povečal možnost naleta.
Se opravičujem, da je tako dolgo trajalo, ampak enostavno nisem si mogel odtrgati dovolj časa, da bi ti spodobno odgovoril.

No, odgovor je na tej strani, vprašanje pa je, če ga boš sploh želel videti:http://www.tecajcpp.com/cpp/hitrost.php

Pa da še ti malo olajšam stvar:
Zaviranje
Voznik ne sme naglo zavirati brez utemeljenega razloga.
Voznik, ki namerava bistveno zmanjšati hitrost vožnje, mora opozoriti voznika, ki vozi za njim, tako da večkrat zaporedoma z rahlim pritiskom na stopalko delovne zavore prižge zavorne luči.


Pa še moje razmišljanje:
- če si nesposoben, da pravočasno na avtocesti opaziš omejitev hitrosti, mi ni jasno kaj sploh delaš v avtu
- če bi ob vsaki tabli za omejitev hitrosti, po tvojem, prišlo do naletov potem ali nimaš dovolj velike varnostne razdalje ali pa delaš nekaj takega, ker zmanjšuje tvojo zmožnost koncentracije na cesto
- policisti (in radarji) ne smejo meriti (biti nastavljeni) "na tablo"... interni policijski zakonik.. lahko ti tudi to prepišem če želiš, ampak rabim čas, da najdem in ti prepišem.

@ Roti
... po zakonu so policijski jammer-i (motilci radarjev) prepovedani in zelo lahko izsledljivi, saj na merilniku hitrosti izpiše jammed in če te policist zaustavi, ima po zakonu možnost, da ti ukaže odstranitev napreve in ti jo tudi zapleni, lahko jo sam iztrga, če drugače ni možno (brez posledic o poškodovanju vozila) in ali naloži vozilo --> ga odpeljejo do delavnice --> razstavijo avto v prafaktorje, dokler ne najdejo naprave (stroške seveda kriješ sam)
... naprave za zaznavanje radarjev, pa načeloma niso prepovedana, razen če motijo voznikovo koncentracijo pri vožnji... slabost teh naprav je v tem, da zajemajo tudi daljinske upravljalnike, avtomatske garažne vrate itn... in zaradi vseh teh motenj nikoli ne veš ali je res radar ali samo nekdo odpira garažna ali vhodna vrata in se zaradi tega voziš počasneje

... moj nasvet: prišparajte si denar in se vozite po predpisih... saj ni tako hudo.. zanimivo, da pa v Avstriji le malokdo od nas krši omejitev hitrosti Very HappyVery HappyVery Happy
_________________
Resnica ni plenica, pa vendar marsikomu smrdi - Reporter Milan
Back to top
Roti



Status: Offline
Joined: 25 Apr 2003
Posts: 96
Location: Ljubljana

PostPosted: 11. Jul 2006 11:05    Post subject: :) Reply with quote

Letanca,
se popolnoma strinjam s tabo, da je najceneje in pametneje voziti po predpisih Exclamation , vendar za tiste, ki tega nočejo, preostane le izbire med slabo in še slabšo opcijo.
Tudi okoli jammerjev je res kar si napisal, vendar pozabljaš, da ti pri veliko prekoračeni hitrosti tudi izpit vzamejo, kar je zelo moteče in drago, pri preprečitvi merjenja pa je strošek le kazen in odvzem naprave. Prvič, ko se ti to zgodi te tako stane kazen + odvzem naprave skupaj cca. 1000 EUR če ustaviš oz. 500 EUR plus 6 kazenskih točk če ne ustaviš in sam odstraniš motilec pred obiskom policistov na domu ... če so le ti sploh uspeli pravilno prebrati reg. tablico v tistih nekaj trenutkih ko si padel mimo njih Wink , kar pa je še vedno precej manj kot kazen + ponovno delanje izpita. Pri normalni vožnji pa lahko imaš jammer izklopljen, da ga ne zaznajo. Kot povzetek tega ... naprava je koristna le takrat, ko močno kršiš omejitve hitrosti.
No, da do ustavljanja sploh ne pride, zaviješ ob opozorilu naprave v prvo možno ulico preden prideš do patrulje ... se namreč nikoli ne podijo za takimi srečkoti, ki se jim je uspelo še pravi čas rešiti, raje ustrelijo z radarjem novo žrtev.

Tukaj se bi načeloma tudi omejil od modrovanja okoli tega a je to varno početi ali ne in do kakšne mere in kje, saj se lahko potem kregamo v nedogled, ker ima pač vsak svoj pogled na to.
Pa če bi bilo tako pomembno za varnost in ne bi šlo v osnovi le za nabiranje denarja v proračun, bi se tudi policisti in politiki strogo držali predpisov na cesti, ane Wink Za tiste, ki mogoče še ne veste, policisti imajo celo podano normo vsak mesec, koliko kakšnih prekrškarjev morajo oglobiti ... to mene bolj spominja na biznis kot pa kakšno dobrohotno dejanje, ki naj bi reševalo življenja Rolling Eyes

LP, Roti
Back to top
VolkD



Status: Offline
Joined: 11 Jun 2003
Posts: 464

PostPosted: 11. Jul 2006 13:16    Post subject: Reply with quote

letanca wrote:
VolkD wrote:
letanca, 118 si prečitaj in mi ratolmači, kako je na razdalji, na kateri lahko opazimo znak, mogoče zavreti s 130 km/h do hitrosti 80 km/h, brez, da bi močno povečal možnost naleta.
Se opravičujem, da je tako dolgo trajalo, ampak enostavno nisem si mogel odtrgati dovolj časa, da bi ti spodobno odgovoril.

No, odgovor je na tej strani, vprašanje pa je, če ga boš sploh želel videti:http://www.tecajcpp.com/cpp/hitrost.php

Pa da še ti malo olajšam stvar:
Zaviranje
Voznik ne sme naglo zavirati brez utemeljenega razloga.
Voznik, ki namerava bistveno zmanjšati hitrost vožnje, mora opozoriti voznika, ki vozi za njim, tako da večkrat zaporedoma z rahlim pritiskom na stopalko delovne zavore prižge zavorne luči.



Ja letanca, saj ravno to kar na tej strani piše ti skušam razložiti. Pa nekako ne uspem.
Trdim, da je precej prometne signalizacije postavljeno napak. Od cestnih označb do prometnih znakov. En tak narobe postavljen znak je tudi znak omejitve 80 km/h ma avtocesti.

°Če vozimo po predpisih, je naša hitrost max 130km/h.
°V trenutku, ko znak zagledamo, potrebujemo (povprečno) 1s da ga dojamemo in reagiramo, kar pomeni nekaj več kot 36m.
°Šele nato začnemo zavirati. Če je za nami vozilo naj bi večkrat zaporedoma rahlo pritisnili na stopalko. To je nadaljna 1 s in naslednjih 36 m. Ker prometnih znakov na avtocesti običajno ne iščemo z daljnogledom, ga uspemo ( če je vid res dober) videti na razdalji kakih 150 m od nas.
°Preden smo sploh kakorkoli zmanjšali hitrost pa je od nas oddaljen 78 m.
°V teh 78 m moramo zmanjšati hitrost z 130km/h na 80 km/h. Iz tabele na strani, ki si jo sam dal kot link, je razvidna razlika poti pri polnem zaviranju pri hitrosti 130 in 80 km /h. Za 130km/h je to 130m, za 80km/h pa je malo več kot 50, recimo 52. Razlika je torej 78 m. To pa pomeni, da bi vedno, ko pri hitrosti 130km/h zagledamo omejitev 80km/h morali na polno zavirati.
°O varnosti tako postavljenega prometnega znaka ne gre izgubljati besed. K sreči je to edini tako neumno postavljen prometni znak. Povsod drugod so postavljeni tako, kot to velevajo predpisi. Najprej omejitev na 100km/h šele potem omejitev 80km/h.

Danes sem potoval mimo tega znaka in stvari preizkusil v živo. Brez da sem večkrat pohodil stopalko in brez, da sem polno zaviral. Ni mi uspelo. Sin, ki je sedal ob meni je v trenutku, ko smo bili paralelno z znakom odčital "malo več kot 85". Verjetno je bilo več, ker je gledal s strani, pa še precej naprej ga je potisnilo ob zaviranju. Upoštevati velja tudi, da so bile vozne razmere zelo ugodne. Ob kaki mokri cesti bi bila moja hitrost verjetno okrog 120 km/h, a cestišče precej manj ugodno za zaviranje.
O problemu sem se pozanimal na lokalni postaji milice, kjer se z mojim mnenjem strinjajo. Obljubili so celo, da bodo informacijo o napačno postavljenem znaku posredovali dalje.

Kar se pa prehitre vožnje tiče se pa verjetno vsi strinjamo da ubija. Pri tem so najbolj izpostavljeni motoristi. Tudi črne statistike govorijo prav o tem.

Ker pa smo samo ljudje, jemljemo vse stvari relativno. Tudi prometne znake. Njihova vrednost in veljavase hitro izgubita, če jih ne uporabljamo pravilno. Označba delo na cesti po 2 mesecih in delavcih na dopustu, popolnoma izgubi svoj pomen. Prav tako izgubijo svoj pomen napačno postavljeni znaki za omejitev hitrosti.

Napačno postavljen znak je za cestno varnost nedvomno zelo škodljiv in o tem se bomo hteli ali ne, morali strinjati vsi.

V danem primeru je že tako.
_________________
www.s5tech.net
Back to top
letanca



Status: Offline
Joined: 28 Sep 2001
Posts: 183

PostPosted: 11. Jul 2006 18:43    Post subject: Reply with quote

Quote:
°Če vozimo po predpisih, je naša hitrost max 130km/h.
se strinjam
Quote:
°V trenutku, ko znak zagledamo, potrebujemo (povprečno) 1s da ga dojamemo in reagiramo, kar pomeni nekaj več kot 36m.
se strinjam
Quote:
°Šele nato začnemo zavirati. Če je za nami vozilo naj bi večkrat zaporedoma rahlo pritisnili na stopalko. To je nadaljna 1 s in naslednjih 36 m. Ker prometnih znakov na avtocesti običajno ne iščemo z daljnogledom, ga uspemo ( če je vid res dober) videti na razdalji kakih 150 m od nas.
npr, da si ne lakiraš nohtov, potem moraš v normalnem primeru videti 150m daleč znak, ja...
Quote:
°Preden smo sploh kakorkoli zmanjšali hitrost pa je od nas oddaljen 78 m.
ob predpostavki, da potrebuješ 1s za 2x stisniti in spustiti stopalko ja...
Quote:
°V teh 78 m moramo zmanjšati hitrost z 130km/h na 80 km/h. Iz tabele na strani, ki si jo sam dal kot link, je razvidna razlika poti pri polnem zaviranju pri hitrosti 130 in 80 km /h. Za 130km/h je to 130m, za 80km/h pa je malo več kot 50, recimo 52. Razlika je torej 78 m. To pa pomeni, da bi vedno, ko pri hitrosti 130km/h zagledamo omejitev 80km/h morali na polno zavirati.
Tak zdaj pa si dokazal, da nimaš pojma o fiziki.... koliko X pa bi te ti rad prišteval tisti reakcijski čas zraven? 3x?

Vstavi v enačbo ki je zapisana za v--> razliko hitrosti (130-80=50km/h-->~14m/s), za gravitacijski pospešek lahko vstaviš 10m/s in koeficient za mokro cesto 0,4.. in kaj dobiš?

rezultat je 24m in če temu prištejemo 1 sekundo reakcijskega časa (36m), pa 1 sekundo za tvoje stiskanje pedala (36m) ne pridem nikakor preko 96m (mimogrede, za suho cesto pride rezultat 85m), kar pomeni, da lahko z lahkoto vidiš znak pri 100ih metrih , pa še ti bo ostal čas za reakcijo, stiskanje in zaviranje na 80km/h --> brez prekrška

Da še ti podam izračun:
pri hitrosti 130km/h rabimo 93m za zaustavljanje + 36m za reakcijo je skupaj ~ 130m in če dodamo še zate eno sekundo za stiskanje pedala znese to 130+36 ~ 170m.. kar pomeni, da če opaziš znak na 150 metrih in začneš z vsemi reakcijami + stiskanjem in zaviranjem, potem boš 20m za znakom imel hitrost nič.. torej boš stal... moraš pa se peljati 80km/h dalje.. torej vidiš, da si pihnil zelo, zelo zelo mimo...

Quote:
°O varnosti tako postavljenega prometnega znaka ne gre izgubljati besed. K sreči je to edini tako neumno postavljen prometni znak. Povsod drugod so postavljeni tako, kot to velevajo predpisi. Najprej omejitev na 100km/h šele potem omejitev 80km/h.
nikjer, ampak resnično nikjer nisem zasledil tega podatka, da je v zakonu prepisano takšno postopno zmanjševanje hitrosti.. tukaj ne govorimo o logiki, temveč o predpisih.. da ne bo pomote seveda..

Quote:
Danes sem potoval mimo tega znaka in stvari preizkusil v živo. Brez da sem večkrat pohodil stopalko in brez, da sem polno zaviral. Ni mi uspelo. Sin, ki je sedal ob meni je v trenutku, ko smo bili paralelno z znakom odčital "malo več kot 85". Verjetno je bilo več, ker je gledal s strani, pa še precej naprej ga je potisnilo ob zaviranju. Upoštevati velja tudi, da so bile vozne razmere zelo ugodne. Ob kaki mokri cesti bi bila moja hitrost verjetno okrog 120 km/h, a cestišče precej manj ugodno za zaviranje.
O problemu sem se pozanimal na lokalni postaji milice, kjer se z mojim mnenjem strinjajo. Obljubili so celo, da bodo informacijo o napačno postavljenem znaku posredovali dalje.
no tukaj je nekaj cvetk noter, kot npr: .. nisi pohodil stopalke (že ob tem bi zmanjšal nekoliko hitrost), nisi na polno zaviral (??? čemu potem želiš nekaj primerjati), četudi je sin narobe odčital hitrost je napaka merilnikov hitrosti v avtomobilih od 5-15% (novejši avtomobili cca 2-8% napake), kdaj je za njega bilo paralelno je nemogoče določiti s prostim očesom itd...

Ker pa veš da sem dlakocepen, pa še ti lahko rečem, da imamo od osamosvojitve (če se ne motim ali pa malenkost kasneje) policijske postaje in ne miličniške....

Quote:
Kar se pa prehitre vožnje tiče se pa verjetno vsi strinjamo da ubija. Pri tem so najbolj izpostavljeni motoristi. Tudi črne statistike govorijo prav o tem.
Kot si sam zapisal... vse je relativno.. jaz ne mislim, da prehitra vožnja ubija... ubijajo nesposobni in preveč samozavestni vozniki s premalo izkušnjami, da bi normalno odreagirali v dani situaciji..

Quote:
Napačno postavljen znak je za cestno varnost nedvomno zelo škodljiv in o tem se bomo hteli ali ne, morali strinjati vsi.

V danem primeru je že tako.
Se strinjam, da je napačno postavljen znak zelo škodljiv za varnost, tukaj se poraja samo vprašanje ali se zdi nam, da je napačno postavljen ali dejansko je napačno postavljen, o čemer pa ne moremo razsojati mi.

Pa da ne bo zopet kakšnih v smislu, da nimam pojma o čem govorim - pišem itd... tudi v avstriji je na določenih odsekih avtoceste omejitev hitrosti iz 130km/h na 80km/h zaradi zmanjševanja hrupa, pa se tam nihče ne pritožuje in je cesta popolnoma brezhibna (btw. si sam zapisal, da je še po kakih 2,5km cca 50m slabega vozišča)
_________________
Resnica ni plenica, pa vendar marsikomu smrdi - Reporter Milan
Back to top
VolkD



Status: Offline
Joined: 11 Jun 2003
Posts: 464

PostPosted: 11. Jul 2006 19:32    Post subject: Reply with quote

Quote:
Vstavi v enačbo ki je zapisana za v--> razliko hitrosti (130-80=50km/h-->~14m/s), za gravitacijski pospešek lahko vstaviš 10m/s in koeficient za mokro cesto 0,4.. in kaj dobiš?


Fizika ? Zakaj že razliko hitrosti ?
_________________
www.s5tech.net
Back to top
VolkD



Status: Offline
Joined: 11 Jun 2003
Posts: 464

PostPosted: 11. Jul 2006 19:51    Post subject: Reply with quote

Quote:
Da še ti podam izračun:
pri hitrosti 130km/h rabimo 93m za zaustavljanje + 36m za reakcijo je skupaj ~ 130m in če dodamo še zate eno sekundo za stiskanje pedala znese to 130+36 ~ 170m.. kar pomeni, da če opaziš znak na 150 metrih in začneš z vsemi reakcijami + stiskanjem in zaviranjem, potem boš 20m za znakom imel hitrost nič.. torej boš stal... moraš pa se peljati 80km/h dalje.. torej vidiš, da si pihnil zelo, zelo zelo mimo...

Pravilno !

Napaka je le v tem, da tako zaviranje ni varno.

Quote:
no tukaj je nekaj cvetk noter, kot npr: .. nisi pohodil stopalke (že ob tem bi zmanjšal nekoliko hitrost), nisi na polno zaviral (??? čemu potem želiš nekaj primerjati), četudi je sin narobe odčital hitrost je napaka merilnikov hitrosti v avtomobilih od 5-15% (novejši avtomobili cca 2-8% napake), kdaj je za njega bilo paralelno je nemogoče določiti s prostim očesom itd...

Nisem čakal, da bi večkrat pohodil stopalko, ker ni bilo nobenega za mano. Torej sem bil bolj efikasen, kot bi to bilo v slabšem primeru.
Nisem na polno zaviral ! Primerjava je na mestu, saj pred znaki omejitve ljedje ne zavirajo polno. Tako zaviranje je namreč lahko tvegano početje.
Napaka merilnika hitrosti ima minimalen vpliv na moj preizkus. To pa zato, ker je bila pred začetkom hitrost po merilniki 130km/h, odčitek po zaviranju je bil narejen na istem merilniku. Večji vpliv na to ima paralaksa, ki nastane zaradi pogleda s strani. Predvsem zato, ker sem pred tem na števec gledal jaz, torej pravokotno, ob prehodu znaka, pa sin, torej s strani. Pa še to zelo s strani, ker je bilo zaviranje tako močno, da ga je potisnilo naprej, kolikor je to varnostni pas dopuščal.

Quote:
nikjer, ampak resnično nikjer nisem zasledil tega podatka, da je v zakonu prepisano takšno postopno zmanjševanje hitrosti.. tukaj ne govorimo o logiki, temveč o predpisih.. da ne bo pomote seveda..

na tole si pa kar sam odgovoril par postov nazaj.
Quote:
-118.čl. točka 1: .. Prometno signalizacijo je treba postavljati, označevati in vzdrževati tako, da jo lahko udeleženec cestnega prometa, kateremu je namenjena, ob upoštevanju prometnih pravil pravočasni in zlahka opazi.


Quote:
Ker pa veš da sem dlakocepen, pa še ti lahko rečem, da imamo od osamosvojitve (če se ne motim ali pa malenkost kasneje) policijske postaje in ne miličniške....

Res si dlakocepen.

Z dovoljenjem človeka, ki mi je dal informacijo:
G. Maks Turščak, namestnik komandirja policijske postaje Škofije.
_________________
www.s5tech.net
Back to top
letanca



Status: Offline
Joined: 28 Sep 2001
Posts: 183

PostPosted: 11. Jul 2006 20:13    Post subject: Reply with quote

VolkD wrote:
Fizika ? Zakaj že razliko hitrosti ?
Ne vem kako je bilo v tvojih časih, ampak o hitrostih pospeških in o ostalih stvareh smo se mi učili pri fiziki... Razlika hitrosti pa zato, ker ne zaviraš iz 130-->0 ampak iz 130-->80

Pa še kar tukaj ti bom odgovoril, ker ne vem katero sporočilo boš zbrisal.. (vrjetno prvo)... Ni mi jasno zakaj si hitrost odčital na začetku ti, ob znaku pa sin??? nelogično.. se ti ne zdi?.. bi rekel sin .."zdaj".. ko sta bila ob znaku in bi lahko sam točno odčital hitrost... ne bom raje dalje komentiral vajine meritve.. v glavnem je po izračunih dokazano, da je možno hitrost varno zmanjšati brez kakršnih koli naletov...

aja še nekaj: 118.čl. točka1 ne govori o postopnem zmanjševanju hitrosti...

Mimogrede, pa ti lahko zagotovim, da policisti niso pristojni za ugotavljanje pravilnosti postavitve določenega znaka, lahko pa le dajo v presojo ustreznemu organu ali je to tako ali ne... torej nimaš zagotovila, da je znak narobe postavljen.. imaš le mnenje nekaterih ljudi.
_________________
Resnica ni plenica, pa vendar marsikomu smrdi - Reporter Milan
Back to top
VolkD



Status: Offline
Joined: 11 Jun 2003
Posts: 464

PostPosted: 11. Jul 2006 21:20    Post subject: Reply with quote

Jah.. čudno.. popravljal sem svoje sporočilo, pa se je pojavilo 2x. No prvo sem pobrisal, kolikor se je dalo.

letanca wrote:
VolkD wrote:
Fizika ? Zakaj že razliko hitrosti ?
Ne vem kako je bilo v tvojih časih, ampak o hitrostih pospeških in o ostalih stvareh smo se mi učili pri fiziki... Razlika hitrosti pa zato, ker ne zaviraš iz 130-->0 ampak iz 130-->80

To je že res, a giblješ se z 130km/h in ne z 50 . Pot v enoti časa je torej večja. In to krepko večja od 24 m.

letanca wrote:
Ni mi jasno zakaj si hitrost odčital na začetku ti, ob znaku pa sin??? nelogično.. se ti ne zdi?.. bi rekel sin .."zdaj".. ko sta bila ob znaku in bi lahko sam točno odčital hitrost... ne bom raje dalje komentiral vajine meritve..

Ja res izgleda nelogično. Ampak, če bi to poizkusil, bi dojel. Hotel sem sam pogledati, a nisem utegnil. Pri takem zaviranju, sem htel ali ne gledal cesto. Sin je pa res rekel natančno to:"Zzzzzzdaj "! Samo, da jaz nisem utegnil pogledati, on pa je. Zaviranje, sicer ni bilo na polno, a še vedno zelo silovito. Sam sem sicer držal za volan, a sem se vseeno nagnil nekoliko naprej. Sin pa je dobesedno obvisel na pasu. Nepripravljenega sopotnika brez pasu, bi tako zaviranje butnilo v prednje steklo.

letanca wrote:
v glavnem je po izračunih dokazano, da je možno hitrost varno zmanjšati brez kakršnih koli naletov...

Narobe izračun si naredil.
letanca wrote:
aja še nekaj: 118.čl. točka1 ne govori o postopnem zmanjševanju hitrosti...

Direktno ne, posredno pa.

letanca wrote:
Mimogrede, pa ti lahko zagotovim, da policisti niso pristojni za ugotavljanje pravilnosti postavitve določenega znaka, lahko pa le dajo v presojo ustreznemu organu ali je to tako ali ne... torej nimaš zagotovila, da je znak narobe postavljen.. imaš le mnenje nekaterih ljudi.

Točno ! Imam mnenje ljudi, ki se s prometom ukvarjajo vsakodnevno in zagotovilo, da bodo storili natanko to kar praviš. Posredovali informacijo dalje.
_________________
www.s5tech.net
Back to top
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.     |##| -> |=|     Forum Index -> Ostalo All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 3 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum